IN ENGLISH SEE HERE >>

Tervetuloa mukaan ja suuri kiitos siitä, että haluatte jakaa osaamistanne sekä aikaanne kanssamme. Mimmit koodaa -ohjelman tavoitteena on diversiteetin ja osaajien kasvattaminen toimialallamme. Ohjelman pitkäaikaisena tavoitteena on antaa tuleville sukupolville tasa-arvoinen mahdollisuus opiskella ja menestyä IT-alalla sukupuolesta riippumatta.

Tapahtumissamme, webinaareissa ja workshopeissa tarjoamme helposti ymmärrettävää, sukupuolistereotypioita, koodaristereotypioita ja teknologiastereotypioita kumoavaa sisältöä, joka innostaa oppimaan uutta ja hyödyntämään softaa omalla työurallaan.

Tapahtuman hashtag:
#MimmitKoodaa

(Huomioithan häsissä saavutettavuuden: Lukuohjelmia varten jokainen erillinen sana isolla alkukirjaimella.)

Deadlinet

Tammikuu puheenvuoron tai muun esityksen sopiminen

4.2 otsikoiden ja puheenvuoron kuvaustekstin, puhujaesittelyn toimittaminen. Puhujan kuva 1×1 muodossa.

8.4  virtuaaliständimateriaalien toimitus

Brella mahdollistaa nyt sponsoreille mahdollisuuden rakentaa virtuaaliständi itse. Oikeuden sponsor paneliin milja@mimmitkoodaa.fi kerro käyttäjien sähköpostit.

Ohjeita ständin rakentamiseen
Apuja saa myös sanna@mimmitkoodaa.fi

Sponsor admin panel >>

Setting up virtual booth >>

Best practises >>

Viikko 14 virtuaaliständien tarkistus ja sparrailu tulisi teettää meillä viimeistään tällä viikolla.

15.4 TAPAHTUMA-ALUSTA AVATAAN YLEISÖLLE

20.4 puhujien esitysmateriaalit.

21.4 Livekoodausta (tms) esityksessään suorittavien puhujien tekniikkatestaus. Sovi aika harjoitussessiolle! Mahdollistamme esiintymisjännityksestä kärsiville studioon tutustumisen ennakkoon.

Vieraat pääsevät tapahtuma-alustalle viikkoa ennen tapahtumaa. Näin mahdollistamme, että kaikki vieraat ehtivät tutustua yritysständien sisältöihin!

Virtuaaliständin kuvausteksti

Kuvaustekstiä voi muotoilla väliotsikoilla. Sekaan saa kuvia, ja emojit.

Kannattaa esitellä kuvin virtuaaliständillä päivystävät henkilöt. Tämä vaihtoehto on vieraalle kasvotonta chattia miellyttävämpi kokemus.

Linkit
Website, Twitter, Facebook, LinkedIn

Karuselli
Virtuaaliständissä on ylimpänä karuselli, johon saatte lisättyä still-kuvia tai videolinkkejä oman valintanne mukaan.

Ehdotamme karuselliin “Tervetuloa ständille” -tyyppistä kansikuvaa, josta löytyy vaikkapa ständillä päivystävien henkilöiden kasvokuvat. Tämä kuva näkyy ensimmäisenä, kun yrityksenne tilaan saavutaan.

Karuselli on Iframe, eli siihen tulevat tuotteet tulisi olla embeddable (upotettavia) linkkejä tai kuvia.

png, jpg, jpge, gif. / ratio-koko: 16:9 (1 920 × 1 080 pikseliä)

Videot esim. YouTube/Vimeo

Chat
Voitte itse valita, onko ständillänne käytössä chat vai ei.

Chat-sidebar
Tähän voit lisätä preseslideja, lomakkeita, kyselyitä, linkkejä.. JOS koette sen tuovan lisäarvoa tai auttavan esim. rekryissä!

OLTAVA UPOTETTAVA LINKKI. Moni yritys on myös estänyt muun muassa oman nettisivunsa upottamisen toisen nettisivun sisään, joten tämä kannattaa huomioida. Sli.do, Google Formit toimii. Mikäli yrityksenne ei saa käyttää Googlen tuotteita, voimme hoitaa linkit puolestanne.

Ständiohjelman markkinointi ja ohjelma-aikataulu
Ständinne sisällöistä ja ohjelmasta julkaistaan tiedot ohjelmakarttaan, joten keräättehän meille lyhyet kuvaustekstit sekä esiintyjien/hostien esittelyt hyvissä ajoin.

Breakout Rooms

Lyhyisiin Q&A -hetkiin, rekrykyselyihin jne. Meillä ei ole varmaa dataa siitä vetääkö breakout roomit yleisöä, mutta kannustamme kokeilukultturiin. Mahdollisista sisällöistä pyritään markkinoimaan ajoissa ja tarpeeksi laajasti!

Linkki varauslistaan ja sisältökuvauksiin >>

 

Puhujille

TAPAHTUMASIVU JA MARKKINOINTI

Tarvitsemme teiltä mahdollisimman pian puheenvuoron otsikon, kuvaustekstin, oman bion, kasvokuvan ja somelinkit (Twitter/LinkedIn).

Puheenvuoronne kuvaustekstiä kirjoittaessasi huomioikaa, että se teksti määrittelee haluaako kuulija saapua kuuntelemaan sinua. Kerro hänelle mitä aiot hänelle opettaa ja kertoa, mitä hän hyötyy puheenvuorostasi. Vain sinä voit kuvailla hänelle, miksi hänen kannattaa lahjoittaa sinulle aikaansa, sinä olet oman puheenvuorosi paras asiantuntija.

TALLENNUS JA BLOGIPOSTAUS
Jokainen puheenvuoro tallennetaan YouTubeen ja esitellään blogissamme. Mikäli haluat kirjoittaa puheenvuorostasi blogipostauksen tai lyhyen intron, otamme sen vastaan enemmän kuin ilomielin. Nämä kaikki lähetetään yli 9000 hengen postituslistallemme ja jaetaan somessa useita kanavia pitkin kuluvaa vuotta.

MATERIAALEISTA
Huomioikaa, että yleisö seuraa tapahtumaa näytöltä tai jopa kännykältä. Näin ollen materiaalien on hyvä olla ennemmin visuaalisia. Mikäli haluatte toimittaa materiaalit yleisölle, voi niistä tehdä yksityiskohtaisemmat. Välitämme ne tallenteen yhteydessä.

Materiaalit tarkistetaan tuotantoyhtiön toimesta sekä yhdistetään, jotta yleisö saa saumattoman kokemuksen. Olkaa ystävällisiä ja pyrkikää noudattamaan annettuja deadlineja, jotta voimme taata teknisesti parhaan mahdollisen lopputuloksen.

Powerpoint 16:9
Fonttipaketit meille ladattavaksi
info@mimmitkoodaa.fi

Olkaa ystävällisiä ja nimetkää materiaalit omalla nimellänne nimettynä.

Materiaalit lähetetään info@mimmitkoodaa.fi
Lisätietoja materiaaleista antaa info@mimmitkoodaa.fi

Puhujille

TAPAHTUMAPÄIVÄNÄ

Puhujien on hyvä saapua paikalle viimeistään puolta tuntia ennen omaa puheenvuoron alkamisajankohtaa. Teidät ohjataan aulasta tilaan, jossa voitte vaihtaa vaatteet, siistiä meikkiä, saatte juotavaa, jne. Tuotantoyhtiö käyttää maskeja ja tarjoamme kertakäyttömaskit kaikille halukkaille. Kosketuspinnat desinfioidaan joka välissä. Pitäkää koronavilkku päällä.

Odottaessanne vuoroanne näette edellisen puhujan tilassa olevalta näytöltä. Kamera vaihtelee puhujan ja esitysmateriaalien välillä.

Lunttilaput
On enemmän kuin ok ottaa mukaan paperiset tai tabletilla olevat lunttilaput mukaan.

Teidät noudetaan studiotilaan 15 minuuttia ennen puheenvuoronne alkua. Puheenvuorojen välissä on ns. katkotunniste, jonka aikana edellinen puhuja poistuu ja seuraava saapuu.

Screenit
Puheenvuoronne aikana näätte omat materiaalinne sekä kellon, joka näyttää kuluneen ja jäljellä olevan ajan. Viimeiset viisi minuuttia kello juoksee punaisella.

Sairastapaukset
Sairastapauksissa puheenvuoro siirretään esimerkiksi perjantai-webinaariin omaksi kokonaisuudekseen.

PAIKALLA ON KUVAAJA TALTIOIMASSA TÄTÄ PÄIVÄÄ.

Kaikkien puhujien kanssa sovitaan sparrailuhetki, joka on (kaikella rakkaudella) pakollinen ja auttaa teitä ymmärtämään, miten yleisö saa puheenvuorostanne irti mahdollisimman parhaan hyödyn. Hetkessä käydään läpi yleisön demografiaa sekä tapahtuman tavoitteita.

Osoitteet ja tärkeät yhteystiedot

Miljan tavoittaa tapahtumapäivänä vain yhteyshenkilöiden kautta.

Kuvauspaikan osoite:

Siili Solutions, Ruoholahdenkatu 21
Aulasta ohjataan oikeaan paikkaan.

Yhteyshenkilöt tapahtumapäivänä:

Sanna Hyvönen +358 44 491 5828

Satu Kainulainen +358 44 2318087

Paula Lindvall +358 44 302 1979

 

Brella logo.

Valitsemamme virtuaalitapahtuma-alusta on suomalaista softaa Jyväskylästä ja jo pitkään tapahtumissa käytetty Brella. Alusta on Slushin, Arctic15; Nordic Business Forumin jne. kävijöille entuudestaan tuttu.

Virtuaalitapahtuma-alusta tarjoaa mahdollisuuden verkostoitumiseen kuten livetapahtumissakin. Tapahtumaan liittyminen tapahtuu profiilin luomisella, mutta voit itse valita haluatko käyttää verkostoitumismahdollisuuden vai et.

Eli siis käytä vanhaa profiiliasi, luo uusi Brella-profiili tai käytä jotakin toista somealustaa (Google, Facebook, LinkedIn) pohjan täyttämiseen.

Tämän jälkeen klikkaa Start Networking ja pääset valitsemaan, onko luomasi profiili julkinen vai anonyymi.

Muistakaa kirjoittaa yrityksenne nimi samaan muotoon kuin virtuaaliständinne on, näin profiilinne ilmestyy sinne näytille. Siellä näkyy tällä hetkellä myös Sannan ja Miljan profiilit, mutta ne poistuvat ennen tapahtumaa.

Kannustamme kumppaneitamme sekä puhujiamme luomaan julkisen profiilin ja muokkaamaan sitä persoonalliseksi, tämäkin vaikuttaa yritysimagoon. Lisätkää myös somelinkit verkostoitumista varten.